Ilmoittautumiset hyvissä ajoin. Minimi 10 pelaajaa. Peruutuksista ilmoitetaan erikseen. Maksu 10 euroa paitsi molarit, joille ilmainen. Maksu heti pelipäivänä joko MobilePaylla 040 304 5542 tai tilille FI57 3636 3002 1265 06 / Tomi Kyyrä. Autoilijoiden kannattaa käyttää aluekoodia 28828 EasyPark-sovelluksessa, jolla hinta on halvempi. Valkoinen ja tumma paita mukaan!

Ilmoittautumiset

13
Kimmo H (UMEC) Mikko S Elena B [2] Tommi (UMEC) Aleksis (UMEC) Hannu K (UMEC) Rami (SOK) Kimble (SOK) Otto W (UMEC) MHz (MV) Kalle (SOK) Mika (SOK) Alge (SOK)
18
62

Kommentoi...

Tomi

Vielä tarvittaisiin pelaajia huomiselle. Käykäähän laittamassa IN tai OUT. Minimi 10 huomiseen klo 12 mennessä. Itse en valitettavasti pääse tällä kertaa.

Tomi

Hienoa, että saatiin vahvistuksia ja siten pelit aikaiseksi. Ensi viikolla pääsen itsekin taas mukaan.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot